Kalite Politikamız

Kalite Politikamız;

Müşteri memnuniyetini hedef alan; ürün kalitemiz, teknik destek ve satış sonrası hizmetlerimizle müşterilerimizin memnuniyetini sağlamak ve arttırmak

İş ilişkisinde bulunduğumuz müşterilerimiz ile birlikte karşılıklı işbirliği  ve güven içerisinde çalışıp verimliliğimizi arttırmak

Şirketimizin başarısını, ürün ve hizmetlerimizin kalitesini etkileyen tüm süreçleri sürekli olarak iyileştirmek

Sürekli eğitim yolu ile çalışanlarımızın bireysel katkılarını ve becerilerini  arttırmak

Kalitesi, hizmet anlayışı ve geliştirdiği çözümlerle çalıştığı sektörlerde daima öncü bir kuruluş olmaya çalışmak

Kalite Yönetim Sistemimizi sürekli iyileştirmek, ürün ve hizmet  kalitemizden ödün vermemek kuruluşumuzun kalite politikasıdır.



Bilgi Güvenliği Politikamız;

ODAKENT bünyesinde bulunan bilgi güvenliği yönetim sistemimizin sürekli gelişimini sağlamak için;

Gizlilik ve güvenlik politikalarımız ile birlikte bilginin gizliliği, bütünlüğü ve erişimine ilişkin riskleri belirlemeyi,  değerlendirmeyi, 

Kabul edilebilir seviyenin üzerinde bulunan tüm varlıklar için gerekli kontrolleri uygulamayı, 

Bilgi güvenliği süreçlerinin performansını ölçmeyi, bu verilerden hedefler üretmeyi,

Zayıflıklarımızı ve tehditleri alt yapı, çalışma ortamı, donanım, yazılım ve eğitim yatırımlarıyla en aza indirgemeyi, işimizin, müşterilerimizin ve yasal şartların gerektirdiği güvenlik şartlarını karşılamayı taahhüt ederiz.

Politikalarımız, yönetimin gözden geçirme toplantılarımızda gözden geçirmekte, belirlenen hedefler doğrultusunda gerektikçe yenilenmektedir.

Bilgi Güvenliği Politikamız belirlenirken; bilginin, işlenirken, iletilirken ve muhafaza edilirken Gizlilik, Bütünlük ve Erişilebilirliği esas alınacağı da anlatılmakta, risk yönetimi yaklaşımı da vurgulanmaktadır.


Belgelerimiz