ODAGIS+ Admin Panel Yardım
Kullanıcı Ayarları
2 Görüntüleme •Tabaka Yetkilendirmeleri
1 Görüntüleme •Fonksiyon Yetkilendirmeleri
1 Görüntüleme •Harita Yetkilendirmeleri
1 Görüntüleme •Evrak Yetkilendirmeleri
1 Görüntüleme •Grafik Yetkilendirmeleri
2 Görüntüleme •Sorgu Yetkilendirmeleri
1 Görüntüleme •Tablo Yetkilendirmeleri
1 Görüntüleme •CBS Haritası Yetkilendirmeleri
1 Görüntüleme •Web Altlık Harita Yetkilendirmeleri
2 Görüntüleme •Toplu Yetkilendirmeler
2 Görüntüleme •Bölgesel Yetkilendirmeler
1 Görüntüleme •b. Tablo(Liste/Veri) Ayarları
9 Görüntüleme •Web Altlık Harita Yetkilendirmeleri
2 Görüntüleme •Genel Bilgi
2 Görüntüleme •a.1 Veri Tablosu / Harita Ön izleme
2 Görüntüleme •Web Anahtar Harita Ayarları
2 Görüntüleme •VT Tablolarında Arama Ayarları
2 Görüntüleme •c. Dış Tablo Ayarları
2 Görüntüleme •Grafik Yetkilendirmeleri
2 Görüntüleme •Toplu Yetkilendirmeler
2 Görüntüleme •Kullanıcı Ayarları
2 Görüntüleme •CBS Haritası Yetkilendirmeleri
1 Görüntüleme •a.2 Yetkilendirme ve Sütun Grupları
1 Görüntüleme •AsBuilt Dışarı Aktar
1 Görüntüleme •GeoPackage İçeri Aktar
1 Görüntüleme •Hazır(Panel) Sorgu Ayarları
1 Görüntüleme •Harita Yetkilendirmeleri
1 Görüntüleme •Grafik Oluşturma
1 Görüntüleme •Seçmeli Sorgu Ayarları
1 Görüntüleme •Web Görünürlük Ayarları
1 Görüntüleme •Bölgesel Yetkilendirmeler
1 Görüntüleme •ODAGIS+™ yazılımı kurumsal coğrafi bilgi sistemi altyapısına sahip bir yazılım olup, yazılımı kullanacak tüm kullanıcılar kayıt altına alınmaktadır. Her bir kullanıcıya kullanıcı adı ve şifre verilmekte, dolayısıyla yazılım kullanılarak yapılan tabaka ve harita görüntülemeleri, tüm veri girişi ve güncelleme işlemleri kontrol altında tutulmakta, izlenebilir hale getirilmektedir. Böylelikle üst düzey bir güvenlik sağlanmaktadır.
Lütfen uygulayın
1- Yönetici arayüzünde "Kullanıcılar" bölümünde ağaç görünümün en üst kısmında sağ klik yapılır ve "Kategori Ekle" komutu ile kullanıcıların çalıştıkları birimler/departmanlar eklenir.
2- Her bir birim/departman klasörü üzerinde sağ klik yapılarak "Yeni Kullanıcı" komutu ile açılan formda gerekli bilgiler doldurularak yeni kullanıcı oluşturulur. Yeni kullanıcının kullanıcı tipi olarak Standart, Yetkili ve Süper Kullanıcı seçeneklerinden biri seçilir. Süper kullanıcılar "Yönetici" arayüzünü açmaya ve her türlü değişikliği yapmaya yetkili kullanıcılardır. Kullanıcıların harita ve tabakaları görüntüleme, veri girişi ve güncelleme yetkileri kullanıcı tipinden bağımsız olarak tek tek yapılmaktadır.
3- Sol taraftaki kullanıcı panelindeki kullanıcılara hızlı erişmek için üst taraftaki Filtre yazı kutusu kullanılmaktadır. Bu kutuya yazılan harflere göre otomatik filtreleme yapılmaktadır.
4- Mevcut bir kategoriyi(birim/departman) silme işlemi o kategori üzerinde sağ klik yaparak "Kategori Sil" komutu ile yapılabilir.
5- Her bir kullanıcının üzerinde sağ panelde Info tabındaki kullanıcı bilgilerinde güncellemeler yapılabilir.
6- Mevcut bir kullanıcıyı silme işlemi o kullanıcı üzerinde sağ klik yaparak "Kullanıcı Sil" komutu ile yapılmaktadır.
Yeni Kullanıcılara ait standart yetkilendirme ayarları "Yeni Kullanıcı Yetkilendirme Ayarları" sanal kullanıcısı model alınarak yapılmaktadır. Bu kullanıcıda yapılacak her türlü ayar yeni oluşturulan kullanıcıların standart ayarları olmaktadır.
Görünümler | |
---|---|
2 | Toplam görüntülenme |
1 | Üye Görüntüleme |
140 | Herkese Açık Görüşler |
İşlemler | |
---|---|
0 | Beğeniler |
0 | Beğenilmeyenler |
0 | Yorumlar |
Posta ile paylaş
Lütfen giriş bunu paylaşmak için webpage eposta ile.